Skip to content

فروردین 16, 1402

amin alllah~1

بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله رب العالمين و صلي الله علي خير خلقه محمد و آله الطيبين الطاهرين سيما بقية‎الله في العالمين و اللعنة الدائمة علي اعدائهم اجمعين من الآن الي قيام الدين.


یکی از راه‌های دقیق و مقدس تقرّب به خدای متعال و نیل به وصال معبود، دلدادگی و عشق‌ورزی به اولیای اوست که نصیب هرکسی نخواهد شد. خدای متعال مسلمانان را به مودت نسبت به خاندان پاک رسول‌خدا صلی الله علیه و آله و سلم که برترین اولیای اویند، فرمان داده و آن را اجر رسالت آن یگانه هستی، قلمداد فرموده است. برای کسب مودت باید ضمن اعتقاد به امامت و ولایت آن ذوات نورانی و اعتراف به مقام والای‌شان از آنان فرمانبرداری کرد. هرچه این اعتقاد و اعتراف محکم‌تر و نیرومندتر باشد شدت عشق و دلدادگی به آن بزرگواران بیشتر خواهد بود. گاهی این دلدادگی و عشق در قالب زیارت و عرض ارادت به آن ذوات نورانی جلوه می‌کند. یکی از بهترین زیارت‌های امامان طاهرین علیهم‌السلام زیارت شریفه «امین‌الله» است که در عین اختصار، معارفی بلند را در خود جای داده است.
کتاب حاضر شرح دلدادگی زائر حضرت «امین‌الله» می‌باشد که توسط اندیشمند فرزانه حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدحسین مدبر امام جمعه محترم جهرم در طول سه سال در مسجد جامع این شهر ایراد گردیده است.
از فاضل ارجمند جناب آقای مهدی فصاحت که زحمت تحقیق و تنظیم این اثر ارزشمند را بر عهده گرفتند، بی‌نهایت متشکر و سپاسگزاریم.


امور فرهنگی و تدوين آثار دفتر امام جمعه جهرم

دیگر کتاب ها:‌

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه جهرم می باشد.